Tuesday 6 January 2015

Pengalaman pertama ambik Supplemet....mari cuba Ephyra!

Assalamualaikum.....


Bila dah banyak umur ni (iolls is muda lagi), mulalah rasa kulit ni macam apa jer
dahlah memang tak flowles kann pastu dah nampak penuaan sikit-sikit
nampak garis-garis halus nampak kedut-kedut bawah mata
nampak blackhead whitehead belum cerita lagi nampak parut jerawat dimana-mana
nampak ehhh nampak macam-macamlah! huwaaaaaa banyak sangat dah ni

Oh no!!!!Okay mari kita ambil jalan selamat serta bagus untuk kesihatan
marilah kita sedar diri sesekali kita perlukan supplement untuk terus kekal
bertenaga serta menawan kebabomm gojesss gituuu~ :D

Aku ni pun banyak kali jugak survey-survey.tengok mak aku ambik air detoxlah,
kolagen lah supplement pil lepas tu dengan jaga makan lagi whoaaaaa
Ouh adik aku pun sama siap amik kolagen padahal muda lagi dari aku
Aku pun tanya-tanya jugaklah sikit-sikit okay ke ambik benda-benda ni
survey macam-macam produk....then terbaca pasal Ephyra ni
Oooooo banyak jugak khasiat dia..selama ni tak pernah ambik tahu pun
Kenapa aku pilih Ephyra ni sebab bagi aku dia macam 2 in 1
bukan saja untuk kulit tapi bagus untuk menambah susu badan jugak
Actually banyak jek produk yang macam ni tapi tetiba rasa tertarik dengan Epyhra
sebab kaler dia pun mendamaikan.....ecewaahhhhh :P

EPHYRA SESUAI UNTUK
  • Lelaki dan wanita, kanak-kanak (4 tahunkeatas)
  • Ibu menyusu dan hamil (6 bulankeatas)
  • Mereka yang pentingkan kecantikan, kesihatan luar dan dalam
Mereka yang mempunyai masalah-masalah berikut :
  • Kulit berjerawat
  • Kulit Berjeragat dan Berparut
  • Eczema / Penyakit Kulit
  • Gastrik / Masalah Usus
  • Menurunkan Kolestrol
  • Stress / Kemurungan / Ceria
  • Sembelit / Cirit-Birit / Buasir
  • Asthma / Lelah / Penat / Semput
  • Gout / Arthritis Sendi
  • Menopause
  • Ketidakseimbangan Hormon
  • Alergi Makanan Laut
  • Resdung
  • Penyakit Gusi / Demam
  • Masalah Tidur / Kelesuan
  • Jangkitan Pundi Kencing
  • Masalah Buah Pinggang
  • Kanser / PertumbuhanTumor
  • Sakit Sendi & Sengal Badan
  • Jantung / Saluran Darah
  • Migraine / Sakit Kepala
  • Strok / Parkinson
  • Penyakit Alzheimer (Nyanyuk)
  • Masalah Senggugut / PMS
  • Jangkitan Virus / Bakteria
  • Darah Tinggi
  • Masalah Saraf
  • Kencing Manis
  • Thyroid

Then dah tengok testimoni dekat IG epyhra2u hmmm macam okay
tak salah cuba kan...dari aku asik nak harap produk luaran saja baiklah aku bersih dalaman pulak
then aku mintak permission MII dia bagi wehuuuu yess!
terus aku contact blogger akubukanbidadari untuk tahu harga
Alhamdulillah murah dari dealer lain (harap terus murah lepas ni kalau repeat order) *peace*
malam dekat pukul sebelas aku wassap dia but no reply huhuhuh
risau jugak alaa2 lambat sangat dah ke ni...tapi dah tersend huhuhu gasak kaulah :P
Lepas subuh aku cek wassap, pepagi pukul 4am dia reply mintak maaf lambat reply hihihi....
Pagi tuu aku terus deal dengan dia nak order dan buat payment haritu jugak sebelum pukul 1
sebab nak dapat cepat so kena bayar cepat-cepat hihihih :D

Esoknya Alhamdulillah dapat dah parcel!!!pukul 1pm++ pos laju sampai
kadang-kadang tak tentu dorang ni....kadang cepat kadang dah petang sangat hantarnya
takpe-takpe paham...........excited sebenarnyaa nak tengok rupa Epyhra ni
siap tunggu abang pos datang dari pagi mihmihmihmih :P

 tadaaa~ Ephyra yang cantik warnanya :D

aku ambik premium set = 30sachet (sebulan tahan)

isi air ikut sukatan 180ml + ephyra

rasa sugus oren...ok jer

Tunggulah sebulan pertama ni cemana ye dakkkk....
Harap banyaklah perubahan paling-paling nak tengok adalah kulit ye
aku dah sangat berputus asa ni tapi nak jugak cubaaaaa cantikkkkkk
hewhewhewhew~sila doakan untuk diri sendiri :P

x dapat jadi duta sebenar jadi jadian pun jadilah kan kan kannn :P


Love,
NSA


**susah jugak nak displinkan diri minum air masak banyak-banyak**

No comments:

Post a Comment